top of page

Digitālās komunikācijas skola 2018.


No 22. februāra tev ir iespēja apmeklēt ikgadējo praktiskāko un pieprasītāko Digitālās komunikācijas skolu trīs mēnešu garumā!

Tevi sagaida:

  • aktuālo tēmu pārskats saistībā ar digitālo komunikāciju

  • 5 Latvijas pieprasītākie eksperti

  • interesanta un radoša dalībnieku grupa no dažādiem Latvijas uzņēmumiem

  • praktiski padomi savu izaicinājumu atrisināšanā

  • neformāla un eksperimentēt rosinoša atmosfēra

Ja tu darbojies reklāmas un komunikācijas jomā, šis ir labākais risinājums, lai smeltos pieredzi un praktiskās iemaņas karjeras attīstībai un darbam. Lai sniegtu tev progresīvākas metodes, Digitālā komunikācijas skola apvieno Latvijas atpazīstamus praktiķus un tirgus ekspertus, kas dalīsies savā pieredzē ar kursa dalībniekiem.

Šis kurss notiek tikai vienu reizi gadā un ir paredzēts līdz 15 dalībniekiem, kuri 3 mēnešu laikā Latvijas atzītāko

praktiķu un tirgus ekspertu pavadībā apgūst digitālās komunikācijas progresīvākās metodes, pieredzi un iemaņas.

Digitālās komunikācijas skolas programma

  1. Digitālā komunikācija un tās stratēģijas veidošana

  • Ievads digitālajā mārketingā; zīmolu komunikācijā un mūsdienu sociālajā uzbūvē

  • Kāds ir digitālais mārketings šodien un kā to izmantot, lai palīdzētu biznesam attīstīties?

  • Digitālās komunikācijas kanāli un to priekšrocības

  • Satura un digitālo stratēģiju veidošanas principi

  • Satura mārketinga stratēģijas vadlīnijas un to veidošana

  • SEO draudzīgs saturs

  • Kā veidot pārdotspējīgu mājaslapas saturu?

  • Kā veidot bloga rakstus?

  • Video komunikācija

  • Digitālo mediju projektu vadība un plānošana

  • Komunikācijas kampaņu plānošana no idejas līdz rezultātu apkopošanai

  • E-pasta mārketings

  1. Darbs ar sociālajiem tīkliem un maksas reklāma

  • Bezmaksas izpētes rīki, kurus vari izmantot jau šodien, lai izspiegotu un apsteigtu savu konkurentu

  • Facebook Latvijā - kā uzzināt, kurš no visiem Latvijas iedzīvotajiem ir potenciālais klients?

  • Veiksmes rādītāju izprašana un to praktiska pielietošana ikdienā

  • Facebook reklāmas konta struktūras izprašana un praktiska kampaņu veidošana

  • "Facebook Pixel", "Conversion tracking", "Remārketings" un kā tas Tevi var padarīt bagātu

  • Remārketinga listu veidošana un praktiska kampaņu izstrāde

  • Padomi un pieredzē balstīti ieteikumi, kuri iegūti vairāku gadu garumā, investējot vairāk kā €1 000 000 Facebook un Instagram reklāmās

  1. Digitālās komunikācijas mērīšana (analītika)

  • Datu nozīme

  • Facebook datu uzskaite, nozīme, un kā saprast, vai reklāma ir bijusi efektīva

  • Kampaņu analīzes veidošana un lēmumu pieņemšana (reklāmu optimizācija), balstoties uz faktiem (datiem)

  • Atskaišu veidošana un saglabāšana, kas ļaus viena klikšķa attālumā noteikt patieso kampaņu efektivitāti

  • Kā izmantot Google Analytics, lai mērītu sociālo mediju un citu reklāmu efektivitāti

Digitālās komunikācijas skolas ekspertu komanda

Uģis Briedis

Uģis ar digitālo mārketingu nodarbojas jau astoņus gadus. No tiem pēdējos divus pievērsies tieši digitālo stratēģiju izstrādei, zīmoliem, kā arī uzņēmumu konsultēšanai. Paralēli darbojas LIAA radošo industriju inkubatorā BŪS kā lektors un jaunuzņēmēju konsultants.

Kristina Hromova

Kristīna ir digitālo mediju profesionāle ar vairāk kā septiņu gadu pieredzi interneta mediju pirkšanas jomā. Ikdienā vada nelielu, strauji augošu digitālo mediju aģentūru Mintworks. Aizrauj projektu vadība, stratēģijas un zīmolu tēla veidošana digitālajā vidē. Labākais padoms, ko saņēmusi - skatīties caur patērētāja acīm.

Ralfs Goba

Ralfs ir Facebook un sociālo tīklu eksperts, kas ir strādājis digitālā mārketinga aģentūrā ar vairāk kā 50 dažādas nišas klientiem, veiksmīgi investējis vairāk kā €1 000 000 Facebook un Instagram reklāmās. Papildus uzrakstījis e-grāmatu “Veiksmīga Facebook biznesa lapa 24 soļos”, kura ieguva vairāk kā 3500 lejupielādes un simtiem pozitīvu atsauksmju.

Elīna Jurkāne

Satura mārketinga nodaļas vadītāja “Infinitum 8” un satura mārketinga trenere “Digital Journey”. Elīna vada satura mārketinga komandu, kas sastāv no 30 autoriem, kuri raksta 10 dažādās valodās, tostarp, somu, franču un japāņu. Vidēji mēnesī tiek uzrakstīti 1150 satura formātu visdažādākajām jomām, sākot no tūrisma līdz pat jurisprudencei un medicīnai. Elīna ir vadījusi apmācības vairākiem starptautiskiem uzņēmumiem par efektīva digitālā satura pamatprincipiem. ​Elīnas blogus un padomus publiski atzīst kopš 2013. gada, kad Elīna bija viena no 3 autoriem, ko mediji iekļāva 2013. gada vērtīgāko blogu sarakstā. Blogošana šobrīd ir atlikta malā, bet raksti tiek veidoti tādiem medijiem kā Dienas bizness, iBizness, 7 Guru.

Digitālās komunikācijas skolas dalības nosacījumi

Digitālās komunikācijas skola norisināsies no 22. februāra, katru ceturtdienu no plkst. 18:00 līdz plkst. 21:00 Radisson Blu Daugava telpās.

Dalības maksa

  • Pasteidzies pieteikties līdz 2018. gada janvāra beigām par īpaši izdevīgu cenu: 750 EUR + PVN

  • Sākot no 2018. gada, dalības maksa: 890 EUR + PVN.

*Uzmanību – dalībnieku skaits ir ierobežots līdz 15 cilvēkiem (sasniedzot šo skaitu, papildus dalībnieki grupā netiek uzņemti).

Aktuāli
Jaunākie raksti
Rakstu arhīvs
Meklēt pēc atslēgvārdiem
bottom of page