Digitālā komunikācijas skola


Digitālās komunikācijas skola

Piedāvājam ļoti praktisku digitālās komunikācijas skolu, kur dalībnieki iegūs šī brīža tik ļoti nepieciešamās digitālās kompetences un 4 mēnešu laikā uztrenēs visu svarīgāko no sociālo tīklu efektīvas izmantošanas un reklāmas līdz e-pastu sagatavošanai un izsūtīšanai klientiem.

Šo brīdi noteikti var dēvēt par digitalizācijas laiku. Pēdējos piecos gados tehnoloģijas ļoti strauji attīstījās un tas ir tikai sākums. Mūsu “Digitālā komunikācijas skola” tevi sagatavos veiksmīgai tehnoloģiju pārzināšanai un pats būtiskākais to lietderīgu izmatošanai.

Skolas laikā savā pieredzē dalīsies Latvijas labākie praktiķi, kuri pateicoties jaunām tehnoloģijām, aktīvi strādā gan Latvijas, gan ārzemju tirgū un pārzin pasaules veiksmīgākas tendences.

 

Skolas formāts un mērķa auditorija

Lai efektīvi izmantotu interneta vidi, veiksmīgi pārvaldītu sociālos tīklus, Google aplikācijas un jaunās digitālās tehnoloģijas, uz skolu aicinām attīstīt savas zināšanas, iemaņas un prasmes uzņēmuma vadītājus, nodaļu vadītājus, cilvēkus, kuri ir atbildīgi par komunikāciju un pārdošanu.

Skola ir sadalīta 3 moduļos kopā 15 nodarbības (katra pa 3 stundām). Nodarbības notiek 1x nedēļā otrdienās no plkst. 18:00 līdz 21:00, pašā Rīgas centrā.

Digitālās komunikācijas skolas programma

Skolas programma sastāv no 15 nodarbībām, kura sadalīta 3 moduļos (ir iespējams apgūt visus 3 vai katru atsevišķi).

1. Stratēģija un digitālo projektu vadība

  • Ievads digitālajā mārketingā; zīmolu komunikācijā sociālajos medijos

  • Satura mārketings; Social Proof un citi satura mārketinga instrumenti; tips & tricks

  • Satura un digitālo stratēģiju veidošanas principi (dalīšanās ar reālo pieredzi "kā mēs to darām")

  • Sociālu tīklu izmantošana un uzņēmuma tēla veidošana sociālajos portālos

  • Kampaņu un aktivitāšu plānošana, balstoties uz vīziju, misiju un mērķiem.

2. Digitāla komunikācija

  • Mērķauditorijas definēšana

  • Satura pamatprincipi

  • Komunikācija

  • Blogi un SEO

  • Sociālo portālu stratēģija

  • Digitālais klientu attiecību menedžments

  • Efektīvs E-pasta mārketings

3. Digitāla komunikācijas mērīšana (analītika)

  • Datu nozīme

  • Reklāmas kampaņu analīze

  • Google un Facebook Analytics

  • WEB lapu mērķis un optimizācija

  • Analītikas secinājumu izmantošana nākamajām kampaņām

Digitālās komunikācijas skolas treneru komanda


Artūrs Mednis - Jauno mediju un digitālā mārketinga speciālists ar 15 gadu pieredzi komunikāciju nozarē. 2009. gadā Artūrs nodibināja un 6 gadus attīstīja sociālo mediju aģentūru Inspired Digital, taču kopš pagājušā gada jūnija vada 26 cilvēku kolektīvu digitālā satura mārketinga aģentūrā New Black.

Uģis Briedis - Digitālais stratēģis. Aktīvi pēta mārketingu digitālā vidē – kādi soļi jāveic, lai marketings ietu vienā solī ar digitālo pasaules attīstību.

Kristīna Hromova - Digitālā mārketinga eksperte, vada digitālā komunikācijas nodaļu Initiative Latvia.

Elīna Jurkāne - ir satura mārketinga porfesionāle, PR speciāliste un trenere. Ikdienā Elīna vada Infinitum 8 satura nodaļu. Elīna ir Specializējusies sociālo mediju, PR satura un mājaslapas tekstu veidošanā.