top of page

Digi Brokastis - Uzņēmuma tēla veidošana sociālajos portālos


8. novembrī pasākuma "Digi Brokastis" ietvaros runāsim par Uzņēmuma tēla veidošana sociālajos portālos. DigiBrokastu mērķis ir pulcēt gan nozares profesionāļus, gan uzņēmumu vadītājus, gan privātpersonas, lai kopīgi smeltos jaunas zināšanas un iegūtu noderīgus padomus par digitālo komunikāciju Latvijā un pasaulē.

Kopā ar mums:


Ralfs Goba - Digital Journey Facebook mārketinga treneris.

Ralfs, pastiprinātu uzmanību pievērš tieši Facebook komunikācijai un reklāmai, kā rezultātā ir izstrādājis 3 soļus, kurs ievērojot Tu palielināsi pārdošanas apjomus un izveidosi ciešu saikni ar savu mērķauditoriju.


Agnija Grigule - Modes blogere un sociālo portālu eksperte.

Agnijas sekotājus skaits visās sociālo mediju platformās kopā ir sasniedzis 160 tūkstošus, no kuriem Instagram sekotāji vien ir 50 tūkstoši. Ja ir kāda, kura zina, kas patīk auditorijai - tā ir Agnija. Par sekotāju iegūšanu, kompozīcijas talantu un ceļu no hobija līdz darbam.

PAR BROKASTĪM

Uzņēmums digitālā vidē dzīvo savu dzīvi. Ja desmitgadi atpakaļ lielākā nozīme bija word-of-mouth marketing un uzņēmuma mājaslapa internetā pildīja informatīvu funkciju, tad šodien daudz, kas ir mainījies. Protams, word-of-mouth mārketinga nozīme nebūt nav samazinājusies, bet būtiski ir apzināties, ka aiz katra profila vai mājaslapas apmeklējuma atrodas reāla persona, kas, iespējams, ir Jūsu mērķauditorija, līdz ar to ir jāatrod īstais vai pareizais veids kā šo cilvēku patiesi uzrunāt un veidot attiecības, kas rezultātā būtu apbusēji labvēlīgas un produktīvas.

Vadošais vidēja un augstāka līmeņa vadītāju apmācību uzņēmums TopLeader sadarbība ar profesionāla digitālā mārketinga apmācības uzņēmuma Digital Journey, Egilu Boitmani un digitālas komunikācijas jomas profesionāļiem piedāvā Latvijas digitalizēšanas ik mēneša tikšanās – DIGI BROKASTIS.

Jūs sagaida: gardās brokastis, izcila kompānija, pieredze, idejas un daudz praktisku ieteikumu.

Digi brokastīs gaidām – uzņēmumu vadītājus, personāla vadītājus, mārketinga un komunikācijas speciālistus, kā arī privātpersonas ar, vai arī bez iepriekšējas pieredzes digitālā mārketinga jomā.

DALĪBAS NOSACĪJUMI

Kluba tikšanās notiek Radisson Blu Daugava (Kuģu iela 24, Rīgā) 1x mēnesī kādā no mēneša otrdienu rītiem plkst. 10:00 - plkst. 12:00.

Dalības maksa

  • ​Vienas reizes tikšanās – 49 EUR + PVN

Lai pieteiktos ikmēneša tikšanām, spied “PIETEIKTIES DIGI BROKASTĪM” vai raksti mums e-pastu uz info@topleader.lv ar norādi “Pieteikums kluba ikmēneša tikšanām”.

Aktuāli
Jaunākie raksti
Rakstu arhīvs
Meklēt pēc atslēgvārdiem
bottom of page