Digi Brokastis - Uzņēmuma tēla veidošana sociālajos portālos


8. novembrī pasākuma "Digi Brokastis" ietvaros runāsim par Uzņēmuma tēla veidošana sociālajos portālos. DigiBrokastu mērķis ir pulcēt gan nozares profesionāļus, gan uzņēmumu vadītājus, gan privātpersonas, lai kopīgi smeltos jaunas zināšanas un iegūtu noderīgus padomus par digitālo komunikāciju Latvijā un pasaulē.

Kopā ar mums:


Ralfs Goba - Digital Journey Facebook mārketinga treneris.

Ralfs, pastiprinātu uzmanību pievērš tieši Facebook komunikācijai un reklāmai, kā rezultātā ir izstrādājis 3 soļus, kurs ievērojot Tu palielināsi pārdošanas apjomus un izveidosi ciešu saikni ar savu mērķauditoriju.


Agnija Grigule - Modes blogere un sociālo portālu eksperte.

Agnijas sekotājus skaits visās sociālo mediju platformās kopā ir sasniedzis 160 tūkstošus, no kuriem Instagram sekotāji vien ir 50 tūkstoši. Ja ir kāda, kura zina, kas patīk auditorijai - tā ir Agnija. Par sekotāju iegūšanu, kompozīcijas talantu un ceļu no hobija līdz darbam.

--> PIETEIKTIES DIGI BROKASTĪM

PAR BROKASTĪM