top of page

/

/

/

/

/

/

Personālvadības nometne 2015

"Tips & Tricks personāla vadītājiem"

 

 

11. un 12. jūnijā aicinām uz izcilu ikgadējo pasākumu personāla vadītājiem - Personālvadības nometne 2015., kas šogad notiks Siguldā, burvīgā vietā “SPA Hotel Ezeri”. Šī gada nometnes tēma ir “Tips & Tricks personāla vadītājiem”.

 

Nometnē tiek veidota īpaša gaisotne, kur saplūst zināšanas, pieredze un izklaides elementi. Visi dalībnieki tiek iepazīstināti savā starpā un brīvā gaisotnē, tiem ir iespēja smelties pieredzi, zināšanas, iemaņas, gūt jaunus kontaktus un diskutēt par sevis aktuāliem jautājumiem, paskatīties uz saviem izaicinājumiem no cita skatupunkta, gūt jaunas idejas un risinājumus.

Personālvadības nometne 2015 “Tips & Tricks personāla vadītājiem” piedāvā:

 

  • 2 aizraujošas dienas (11. un 12. jūnijs)

  • 10 dažādus ekspertus

  • Problēmu risināšanas, biznesa spēles/simulācijas

  • Praktiskā pieredze, interesantas idejas un jauni risinājumi

  • Noderīgu kontaktu dibināšana

  • Labāko personāla vadības „tusiņu”

  • Fantastisku neformālu vakaru SPA

  • Savu iekšējo bateriju uzlādi (motivāciju, iedvesmu un jaunu pieredzi)

  • Riga Brain un nometnes organizatori piedāvā dalībniekiem iespēju privāti paskatīties kā strādā viņu smadzenes (tie kuri reģistrējās uz abām dienām līdz 23.05.- pakalpojums dāvanā).

Pirmajā dienā noteikti iepazīsimies un vairāk diskutēsim par personāla atlases tēmām un izbaudīsim jaunas problēmu risināšanas simulācijas un paskatīsimies, „kas notiek mūsu smadzenēs”, savukārt vakarā, noderīgi un interesanti mainoties neformālā pieredzē, pavadīsim laiku SPA kompleksā.

 

Otrajā nometnes dienā vairāk pieskarsimies personāla atlases jautājumiem un dalīsimies pieredzē par darbinieku komandu veiksmīgām kombinācijām.

Aicinām dalībniekus izvēlēties opciju ar palikšanu nometnē, jo tas būtiski palīdz smelties vairāk neformālās pieredzes, veidot profesionālus kontaktus un pārrunāt sev aktuālus jautājumus ar nometnes dalībniekiem un ekspertiem.

 

 

 

Nometnes Programma

 

11. jūnijs

Anchor 1

08:00  Izbraukšana no Rīgas

09:30  Reģistrācija un rīta kafija 

10:00  Nometnes atklāšana un iepazīšanās         

 

11:00  Uzvedības taktikas konfliktā Natālija Dieviņa (Amber training international trenere, supervizore-koučs)

 

Savā prezentācijā Natālija iepazīstinās ar Keneta V.Tomassa un Ralfa H.Kilmana modeli, kas sniedz risinājumus konfliktu vadībā. Papildus dalībnieki būs iesaistīti darbā mazajās grupās, kas palīdzēs apzināties savu uzvedības taktiku un ieraudzīt jaunas perspektīvas esošajai uzvedībai.

 

12:15  Kafijas pauze

 

12:30  Optimāla smadzeņu darbība Pēteris Urtāns (RigaBrain® vadītājs)

 

Optimāla smadzeņu darbība ir būtisks darbinieka emocionālās veselības priekšnoteikums, kas nosaka individuālā un kolektīvā darba kvalitāti un darbinieka produktivitātes ilgtspējīgumu. Optimālas smadzeņu darbības indikatoru un ietekmējošo faktoru iepazīšana, kā arī informācijas uztveres un apstrādes saistība ar smadzeņu pašregulāciju un atjaunošanos.

 

13:30  Pusdienas     

 

14:30  Lietišķā spēle komandas veidošanai "Planēta Ziema"  – Artjoms Kazakovs (EBM Europe sertificēts treneris)


Rotaļa, tātad – spēle – ir pieredzes apguves pamatā. Efektīvas ir tās mācību metodes, kas izmanto spēļu faktoru. Turklāt mācību spēle ne tikai ļauj iegūt zināšanas, bet arī izdzīvot šo jauno pieredzi. Komandu darba simulācijas mērķis ir praksē izstrādāt savstarpējās sadarbības un mijiedarbības modeli vairāku grupu un atsevišķu cilvēku starpā, nodemonstrēt vienotības  spēku mērķa sasniegšanā, neskatoties uz pilnīgi atšķirīgiem uzdevumiem un interesēm.        

 

16:30  ReEnerģetizējoša kafijas pauze 

   

16:45 Personāla vadības funkcija ceļā no atbalsta dienesta uz biznesa nozari uzņēmumā Pārsla Baško („Rimi Baltic Group” personāla un vadības attīstības direktore)

 

Kopā ar nometnes dalībniekiem diskusijas veidā meklēsim atbildes uz dažādiem jautājumiem: „Kā personāla vadības funkcijai nostiprināt vietu pie lēmumu pieņemšanas galda?” un  „Kā personāla vadītājs kļūst par uzņēmuma vadītāja svarīgāko partneri?”.

 

Ikviens personāla vadītājs savā pieredzē ir saskāries ar situāciju, kad tiek lūgts izpildīt kādu uzdevumu, kas uzņēmuma vadītājam ir nepatīkams. Vai pareizi, ka personāla vadības funkcijai (kā jau atbalsta sniedzējiem) ir jāpieņem lēmumi un jārīkojas vadītāja vietā? Vai tomēr ir vērts attīstīt savus vadītājus un tādējādi nodrošināt, ka personāla vadītājs kļūst par svarīgu partneri visai uzņēmuma vadības komandai?

 

 

17:30  Kad darbinieks nav uzdevuma augstumos - Žanna Upeniece (If Apdrošināšana personāldaļas vadītāja)

 

Katra organizācija un ikkatrs vadītājs agrāk vai vēlāk vai regulāri sastopas ar situāciju, kad darbinieks nestrādā kā cerēts. Pat vairāk – viņš ir tālu no cerētā. Ko ar to iesākt un galvenais – kā? Nav receptes visiem, bet If recepti pastāstīšu.

 

 

 

 

18:15  Vakariņas     

 

20:00  Neformālais vakars (SPA) ar foršām iepazīšanas aktivitātēm 

 

 

 

 

 

09:00  Rīta Rosme   

09:40  Brokastis un rīta kafija

 

10:20  Atskats pirmajā dienā un otrdienas sākums  

     

10:30  Darbinieku novērtēšanas risinājumi un izmantošanas iespējas - Lāsma Jansone  (EiroPersonāls klientu konsultante, novērtēšanas un attīstības projektu vadītāja)

 

Savā prezentācijā Lāsma dalīsies savā pieredzē par:

  • Kāpēc nepieciešama vērtēšana un kāds ir uzņēmuma ieguvums?

  • Ko mēs parasti vērtējam un kur izmantojam novērtēšanas metodes?

  • Novērtēšanas metožu izmantošanas iespējas un jaunākās tendences.

           

11:30  Kafijas pauze       

    

11:45  Kā atrast ideālo darbinieku interneta vidē ? - Elīna Jurkāne (Infinitum 8 komunikācijas un sociālo mediju speciāliste)

 

Kur meklēt ideālo darbinieku ar ikdienas pienākumiem digitālajā vidē? Protams, ka tur, kur atrodas viņa ikdiena - internetā. Pašlaik ļoti aktuāli ir izmantot sociālos medijus, piemēram, LinkedIn, lai atrastu jaunus darbiniekus, tad, lūk, Elīna pastāstīs, kā izmantot interneta vidi, lai ne tikai nomedītu teicamu speciālistu, bet arī sniegs padomus tēla būvēšanai sociālajos medijos.

 

 

12:45  Pusdienas

 

     

13:50  Kā dabūt īsto cilvēku pareizajā vietā ? - Elita Kazaine (Wellzone īpašniece, praktizējošs koučs, attīstības trenere)

 

Cilvēki savstarpējā komunikācijā izmanto dažādus saskarsmes stilus un dažādas taktikas, lai īstenotu kopīgos uzdevumu. Menedžmenta lomu pārzināšana paver iespēju atpazīt četrus vadošos saskarsmes stilus, kuri ir ne tikai atšķirīgi, bet pat diametrāli pretēji. Ir savstarpēji saderīgas lomas, kas viena otru papildina un lomas-pretpoli, kas ne tikai nesadarbosies, bet apzināti konfliktēs. Lomu apzināšana sniedz iespēju izvairīties no starppersonu konfliktiem, savukārt pašu cilvēku uztvert nevis kā konkurentu, un dot vērtējumu labs / slikts, bet gan kā partneri, kuram ir īpašs talants, kura minimāla iesaistīšana projektā sniedz maksimālu atdevi.

 

           

14:50  ReEnerģetizējoša kafijas pauze   

 

 

15:00  Spēles, ko spēlē kandidātiIrina Točko un Darja Milova (SIA LikeIT konsultantes)

 

LikeIT speciālistes Irina un Darja dalīsies pieredzē par dažādiem kandidātu uzvedības scenārijiem un paņēmieniem, kādā veidā celt savu komunikācijas efektivitāti un iegūt maksimālo rezultātu no vienas sarunas. Stāstīs par niansēm, kas jāņem vērā un spējām, kas jāattīsta, lai veidotu pozitīvu kandidāta pieredzi un attiecīgi būtu veiksmīgam savā darbā. Papildus kopā praktizēsimies dažādu scenāriju prognozēšanā un dalīsimies pieredzē, kā tos izmantot rezultāta sasniegšanai.

 

 

 

15:40  Darbinieku finansiāla labklājība kā lojalitātes sastāvdaļa - Romans Lukašenko (sertificēts koučs, attīstības treneris)

Savā prezentācijā Romans stāstīs:

  • Kāpēc uzņēmumam ir svarīgi rūpēties par darbinieku finansiālo labklājību?

  • Kādas ir uzņēmuma vadības iespējas ietekmēt darbinieku finansiālo situāciju?

  • Kādi pakalpojumi ir pieejami uzņēmumiem darbinieku finansiālas situācijas uzlabošanā?

  • Kāds ir uzņēmuma kopumā un katra darbinieka ieguvums no prātīgas finanšu pārvaldības?

 

 

 

16:30  Kā iegūt labākus kandidātus personāla atlases procesā - Arta Biruma (Personāla direktore VSIA “Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca”, SIA “Eiro Personāls” īpašniece)

 

Nometnes dalībniekiem Arta piedāvās diskusiju, kuras laikā kopīgi meklēsim atbildes:

  • Kas ir būtiskākie faktori, lai uz jūsu uzņēmumu cilvēki gribētu iet strādāt?

  • Ko varētu darīt, lai uzlabotu kandidātu interesi par jūsu uzņēmumu?

  • Kādi ir organizācijas galvenie attīstības soļi labu kandidātu piesaistē?

   

 

17:30  Nometnes noslēgums          

12. jūnijs

Dalības nosacījumi

 

Aicinām Jūs izvēlēties sev piemērotāku dalības veidu, tomēr balstoties uz mūsu pieredzi iesakām dalībniekiem izvēlēties opciju ar palikšanu nometnē, jo tas būtiski palīdz smelties vairāk neformālās pieredzes, veidot profesionālus kontaktus un pārrunāt sev aktuālus jautājumus ar nometnes dalībniekiem un ekspertiem.

 

  • 2 dienas dzīvojot 2vietīgājā numuriņā – 380 EUR + PVN;

  • 2 dienas dzīvojot vienvietīgajā numuriņā – 430 EUR + PVN;

  • 2 dienas dzīvojot Lux klases numuriņā ar papildus SPA procedūru pēc savas izvēles – 500 EUR + PVN;

 

*Tie kas reģistrēsies uz abām dienām līdz 23. maijam, dāvanā saņems iespēju nometnes laikā paskatīties savas smadzenes darbības ritumu un iespējas to attīstīt no RigaBrain (www.rigabrain.lv)

*Tiem, kuri brauks uz abām dienām tiks nodrošināts transports - 11.06. plkst. 8:00 Rīga (Centrālā dzelzceļa stacija) – Sigulda un 12.06. plkst 17:30 Sigulda -   Rīga (Centrālā dzelzceļa stacija).

 

  • 2 dienas bez nakšņošanas un vakara neformālās daļas – 300 EUR + PVN

  • Viena diena – 200 EUR + PVN

 

 

Lai pieteiktos, lūdzu, spiediet „Reģistrēties Šeit” pogu un aizpildiet reģistrācijas formu, vai rakstiet e-pastu uz info@topleader.lv ar tēmu – Reģistrācija Personālvadības nomentei, norādot dalībnieka kontaktus un rekvizītus.

Anchor 2

Ekspertu Komanda

Anchor 3

 

 

Natālija Dieviņa ir Amber training international trenere, supervizore-koučs un uzņēmuma līdzīpašniece. Viņas vairāk kā 14 gadu pieredze uzņēmējdarbības vadībā dod lielu ieguldījumu Amber training international klientiem. Viņas pieredze sniedzas no plašās starptautiskās korporatīvās vides līdz privātās uzņēmējarbības videi. Natālija ir ilggadīgi strādājusi tādās kompānijās kā PricewaterhouseCoopers, If P&C Insurance un atbalstījusi Taka SPA attīstību.

 

Natālijas ekspertes pieredze iekļauj sevī pārdošanu, uzņēmuma vadību, līderību, konfliktu vadību, saskarsmi, laika plānošanu un stresa menedžmentu. Pēdējos 6 gados Natālija ir strādājusi arī kā augstākās vadības līmeņa supervizors un koučs ar uzņēmumu top vadību un īpašniekiem.

 

 

 

Pēteris Urtāns ergoterapeits un “RigaBrain” smadzeņu treniņu centra vadītājs. Kopš 2008. gada veic smadzeņu sinerģijas (pašregulācijas, dinamikas, efektivitātes) mērījumus cilvēkiem un veic šo mērījumu rezultātu apkopošanu, kopskaitā vairāk kā 2 000 klientiem no  Latvijas, ASV un citām Eiropas valstīm. 

 

 

 

 

 

 

Artjoms Kazakovs kompānijas EBM/EBM-Europe sertificēts treneris, sava uzņēmuma vadītājs. Savā praksē nācās saskarties ar komunikācijas problēmām gan no padotā, gan no uzņēmuma īpašnieka skatu punktiem. Vienmēr ir gatavs padalīties ar savu pieredzi, it īpaši racionalizācijā un deleģēšanā. Apkopojot savu skatu uz pasākumu vadīšanu un kompānijas EBM 15 gadu pieredzi, veiksmīgi vada lietišķās spēles un treningus, kurus var piemērot visdažādākiem mērķiem. Sākot ar ierastiem: "pārdošanu palielināšana", "komandas veidošana", un beidzot ar pavisam šauru problēmu risināšanu, par kuriem būs sīkāk pastāstīts pasākumā.

 

 

 

 

Pārsla Baško šobrīd personāla un vadības attīstības direktore uzņēmumu grupai „Rimi Baltic Group”. Kopumā personāla vadības jomā nostrādāti 19 gadi. Līdzšinējā pieredze gūta tādos uzņēmumos kā Coca-Cola, Eniro, Schneider Electric un Carlsberg Group. Ārpus darba savu enerģiju velta 2 dēlu audzināšanai. Papildus tam, nesen absolvējusi SSE Riga EMBA programmu un šobrīd darbojas LPVA valdē. Uzskata, ka personāla vadītāja amats tiek apgūts visu mūžu, tāpēc vienmēr jābūt atvērtam jaunām zināšanām un pieredzei.

 

 

 

 

 

 

Žanna Upeniece saka "Pagājušajā gadsimtā studēju organizāciju psiholoģiju un strādāju personāla atlasē, šinī gadsimtā nodarbojos ar personāla vadību, pēdējos 7 gadus esmu Personāla nodaļas vadītāja If Apdrošināšanā."

 

 

 

 

 

 

 

Lāsma Jansone  klientu konsultante, novērtēšanas un attīstības projektu vadītāja. Lāsmai realizē dažāda līmeņa darbinieku novērtēšanas projektus, novērtējot gan darbinieku personības un uzvedības iezīmes, gan kompetences un darba izpildi, lai palīdzētu uzņēmumiem ne tikai atrast īstos cilvēkus īstajā vietā, bet arī attīstīt un atklāt talantus.  Lāsmai ir arī pieredze uzņēmumu vides izpētē. Lāsma ir ieguvusi klīniskā psihologa maģistra grādu Latvijas Universitāte, kā arī ieguvusi izglītību Psihoorganiskajā analīzē.

 

 

 

 

 

 

Elita Kazaine praktizējošs koučs, kura savieno teoriju ar praksi, atver iespēju jums pašiem veidot efektīvas komandas, kuras dod lieliskus rezultātus. Elitai ir ilggadēja pieredze projektu un personāla vadībā, starptautiski sertifikāti un atzinības, kas ļauj viņai izmantot jaunākās aktualitātes un inovācijas komandu vadībā. Elita ir pārliecināta, ka eksistē ideālā komanda, kas jebkuru uzdevumu spēj paveikt ātri un augstā līmenī.

 

 

 

 

 

 

 

Irina Točko un Darja Milova  SIA LikeIT konsultanti, kuru ikdiena sastāv no mūsdienās pieprasītāko speciālistu meklēšanas un uzrunāšanas – IT jomā. Tāpēc komunikācijai, pozitīvai kandidātu pieredzes veidošanai tiek pievērsta pastiprināta uzmanība. Irina un Darjas ikdiena ir nestandarta risinājumu ieviešana ikdienas aktivitātes.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Arta Biruma personāla direktore VSIA “Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca”, SIA “Eiro Personāls” īpašniece. Starptautiskās Kouču federācijas (ICF) Latvijas nodaļas valdes locekle. Latvijas Universitātē ieguvusi maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā. Šobrīd darbā aktīvi strādā ar jautājumiem – kā parādīt, ka personāla vadības process ir tas, kas ietekmē rezultātu? Kā parādīt vadītājiem, ka darbinieku mainība nav tikai atalgojuma jautājums? Kā pierādīt, ka personāla vadībai var būt lielāka pievienotā vērtība kā tikai dokumentu nokārtošana u.tml.

 

 

 

 

 

 

 

Romans Lukasenko, praktizējošs koučs, attīstības treneris, projektu vadītājs ar starptautisko pieredzi. Inženierzinātņu doktors, sportists. Ikdiena nodarbojas ar cilvēku izaugsmi palīdzot viņiem sasniegt jaunas virsotnes sava attīstībā! Vairāku apmācības kursu autors un pasniedzējs!
Romans ir pārliecināts, ka absolūti viss ir iespējams šajā dzīvē - vajag tikai vīziju, velmi un pareizo atbalstu!

 

 

 

 

 

 

 

Vladimirs Azarovs TopLeader.lv projekta vadītājs, profesionāls pasākumu un TV raidījumu vadītājs. Aktīvi darbojas apmācību jomā piedāvājot uzņēmumiem dažādus karjeras attīštības kursus. Iepriekš vadot RISEBA augstskolas Karjeras izaugsmes centru, izveidojis vairākus interesantus apmācību pasākumus, HR Brokastis (Personāla vadītāju brokastis), HR Nometne, Vadības konference. Katram nopietnam apmācību pasākumam spēj pievienot radošumu un izklaidi.

bottom of page