Digitālās komunikācijas skola 2018
No 22. februāra tev ir iespēja apmeklēt ikgadējo praktiskāko un pieprasītāko Digitālās komunikācijas skolu trīs mēnešu garumā!
Tevi sagaida:
-
Aktuālo tēmu pārskats saistībā ar digitālo komunikāciju
-
5 Latvijas pieprasītākie eksperti
-
Interesanta un radoša dalībnieku grupa no dažādiem Latvijas uzņēmumiem
-
Praktiski padomi savu izaicinājumu atrisināšanā
-
Neformāla un eksperimentēt rosinoša atmosfēra
Digitālās komunikācijas skolas programma
-
Digitālā komunikācija un tās stratēģijas veidošana
-
Ievads digitālajā mārketingā; zīmolu komunikācijā un mūsdienu sociālajā uzbūvē
-
Kāds ir digitālais mārketings šodien un kā to izmantot, lai palīdzētu biznesam attīstīties?
-
Digitālās komunikācijas kanāli un to priekšrocības
-
Satura un digitālo stratēģiju veidošanas principi
-
Satura mārketinga stratēģijas vadlīnijas un to veidošana
-
SEO draudzīgs saturs
-
Kā veidot pārdotspējīgu mājaslapas saturu?
-
Kā veidot bloga rakstus?
-
Video komunikācija
-
Digitālo mediju projektu vadība un plānošana
-
Komunikācijas kampaņu plānošana no idejas līdz rezultātu apkopošanai
-
E-pasta mārketings
-
-
Darbs ar sociālajiem tīkliem un maksas reklāma
-
Bezmaksas izpētes rīki, kurus vari izmantot jau šodien, lai izspiegotu un apsteigtu savu konkurentu
-
Facebook Latvijā - kā uzzināt, kurš no visiem Latvijas iedzīvotajiem ir potenciālais klients?
-
Veiksmes rādītāju izprašana un to praktiska pielietošana ikdienā
-
Facebook reklāmas konta struktūras izprašana un praktiska kampaņu veidošana
-
"Facebook Pixel", "Conversion tracking", "Remārketings" un kā tas Tevi var padarīt bagātu
-
Remārketinga listu veidošana un praktiska kampaņu izstrāde
-
Padomi un pieredzē balstīti ieteikumi, kuri iegūti vairāku gadu garumā, investējot vairāk kā €1 000 000 Facebook un Instagram reklāmās
-
-
Digitālās komunikācijas mērīšana (analītika)
-
Datu nozīme
-
Facebook datu uzskaite, nozīme, un kā saprast, vai reklāma ir bijusi efektīva
-
Kampaņu analīzes veidošana un lēmumu pieņemšana (reklāmu optimizācija), balstoties uz faktiem (datiem)
-
Atskaišu veidošana un saglabāšana, kas ļaus viena klikšķa attālumā noteikt patieso kampaņu efektivitāti
-
Kā izmantot Google Analytics, lai mērītu sociālo mediju un citu reklāmu efektivitāti
-
Digitālās komunikācijas skola norisināsies no 22. februāra, katru ceturtdienu no plkst. 18:00 līdz plkst. 21:00 Radisson Blu Daugava telpās.
Dalības maksa
-
Pasteidzies pieteikties līdz 2018. gada janvāra beigām par īpaši izdevīgu cenu: 750 EUR + PVN
-
Sākot no 2018. gada, dalības maksa: 890 EUR + PVN.
*Uzmanību – dalībnieku skaits ir ierobežots līdz 15 cilvēkiem (sasniedzot šo skaitu, papildus dalībnieki grupā netiek uzņemti).