/

/

/

/

/

/

Meistarklase "Projektu pārdošana"

 

 

5.novembrī aicinām uz vienas dienas praktisku meistarklasi "Projektu pārdošana". Daudzi no mums ikdienu pavada pārdodot klientiem dažādus risinājumus. Tie nereti ir lieli projekti, kuru pārdošanai mēs tērējam pamatīgus resursus un, veiksmes gadījumā, pārdotie projekti nodrošina mūs ar ilglaicīgu darbu un nodrošina būtisku daļu no mūsu kopējiem ienākumiem.

Projektu biznesā pārdošanai nepietiek vienkārši ar labām pārdošanas iemaņām. Projektu partnerus izvēlas ļoti skurpulozi, jo partnera maiņa projekta gaitā ir ļoti sarežģīta. Veiksmīgam projektu pārdevējam ir jāizprot projekta pārdošanas īpatnības, jāsaprot lēmumu pieņemšanas algoritms un lēmumu ietekmējošie faktori, nepārtraukti un dinamiski jāanalizē pārdošanas process un jājūt savas izredzes ikkatru brīdi. Projekta attīstītāju komanda bieži vien ir ļoti profesionāla un zinoša. Pārdevējam jābūt soli priekšā.

 

 

Meistarklases laikā Jūsu klientu speciālisti:    

 

  • Gūs padziļinātu izpratni par to, ko vēlas un sagaida klients;   

  • Iemācīsies veidot pozitīvu komunikāciju, būvēt un attīstīt attiecības ar saviem klientiem;   

  • Praktiski apgūs, kā sadalīt uzmanību starp klientiem;   

  • Izpratīs „Wow” apkalpošanas būtību un rezultātu;   

  • Gūs sapratni par klientu „dīvaino”uzvedību cēloņiem. 

 

Semināra programmā tiks apskatīti šādi jautājumi:    

 

  • Fakti par laba klientu servisa nozīmību;   

  • Labs klientu serviss – viens no galvenajiem izaicinājumiem 21.gs.;   

  • Esošie vs jaunie klienti: prioritātes, kompromisi, rezultāts;   

  • Septiņi laba klientu servisa pamatelementi;   

  • Kā nepazaudēt klientu dažās minūtēs;   

  • Komunikācija ar klientu, tās nozīme;„Wow” elementi klientu apkalpošanā;   

  • Kas ir sliktie klienti, un ko ar tiem iesākt;   

  • Praktiski padomi un ieteikumi klientu apmierinātības paaugstināšanai.  

 

Un atcerieties! Dabā neeksistē „vidusmēra klients”. Pītera Fiska vārdiem runājot, kāds, kurš par 51% ir sieviete, vada sudraba krāsas četrdurvju auto, kuram ir 2,1 bērns, kas dzīvo mājā ar 2,7 guļamistabām, kuram ir 1,2 kaķi, kas iepērkas 3,4 reizes nedēļā...Šāds klients dzīvo tikai mūsu statistikas datos. Dzīvi cilvēki prasa dzīvu attieksmi! 

 

Par pasniedzēju. 

 

Ingemārs Liakovičus ir pieredzējis pārdošanas un klientu apkalpošanas praktiķis, kurš apmēram 15 gadus nosavas

karjeras ir veidojis, attīstījis un vadījis pārdevēju un klientu apkalpošanas komandas dažādos uzņēmumos.

Dotajā brīdi Ingemārs ir DigitalMind Biznesa attīstības vadītājs. Viņš ir izveidojis un vadījis vairākus

uzņēmumus, kuri joprojām veiksmīgi darbojas klientu apkalpošanas jomā.Savos semināros Ingemārs liek uzsvaru

uz praktiskiem piemēriem, situācijām no pieredzes, kuras tiek teorētiskipamatotas.

Ingemārs ir enerģisks, harizmātisks un aizraujošs runātājs.

 

Dalības nosacījumi 

 

Meistarklase norisināsies 5. novembrī no plkst. 10:00 līdz plkst. 17:00, augstskolā RISEBA, Rīgā Meža ielā 3.  

 

Dalības maksa:   

 

  • Piesakoties līdz 20. oktobrim – 119 EUR  + PVN;   

  • Piesakoties pēc 20. oktobra  – 150 EUR + PVN;

  • Programmas „Esmu efektīvs personāla vadītājs” dalībniekiem – 12% atlaide (vairāk informācijas par programmu -->ŠEIT)

 

 

Lai reģistrētos, spiediet uz REĢISTRĒTIES ŠEIT pogas vai sūtiet pieteikumu ar dalībnieku vardu/iem un rekvizītiem rēķina izstādīšanai uz kursi@riseba.lv ar norādi Pieteikums meistarklasei "Projektu pārdošana".

  • Facebook profils
  • TopLeader Twitter profils
  • Topleader Google+ profils
  • facebook
  • Twitter Clean
  • w-googleplus