top of page

/

/

/

/

/

/

Personāla atlases speciālists kā prasmīgs pārdevējs

 

  • Tev ir radusies sajūta, ka vakances izsludināšana mūsdienās līdzinās nelielai mārketinga kampaņai?

  • Tev dažkārt šķiet, ka personāla atlase brīdī, kad Tu sazīmē īsto kandidātu, kļūst par vakances pārdošanu?

  • Vai Tevī rodas pārliecība, ka personāla nodaļas viena no svarīgajām lomām ir darbinieku apkalpošana?

 

Ja atbildēji uz vismaz vienu no jautājumiem ar „jā”, ir pienācis laiks atvēlēt vienu dienu no sava blīvi piepildītā darba kalendāra, lai ielūkotos praktisku risinājumu un instrumentu klāstā kopā ar pieredzējušu pārdevēju Ingemāru Liakovičus, kurš, starp citu, savā darba mūžā ir arī pieņēmis darbā vairāk kā 100 savus kolēģus.

 

"Personāla atlases speciālists kā prasmīgs pārdevējs" semināra dalībnieki:

 

  • Savilks kopā paralēles starp mūsdienu personāla atlasi un pārdošanu;

  • Apgūs veidus, kā panākt lielāku atsaucību uz mārketinga kampaņu „personāla atlase”;

  • Iemācīsies pielietot pārbaudītus pārdošanas instrumentus personāla atlasē;

  • Iegūs lielisku izpratni par to, ko domā un jūt klients;

  • Iemācīsies pamanīt „pirkšanas” signālus pārrunās ar kandidātu;

  • Uzzinās veiksmīgas uzņēmuma prezentēšanas noslēpumus;

  • Izpratīs laba klientu servisa lomu un pamatelementus.

 

Semināra "Personāla atlases speciālists kā prasmīgs pārdevējs" programma:

 

  • Personāla vadītājs pēkšņi kļūst pārdevējs un klientu apkalpošanas speciālists. Kas notiek?

  • Kā uzbūvēt lielisku un efektīvu mārketinga kampaņu personāla atlasē?

  • Prasmīga komunikācija ar potenciālajiem „klientiem”

  • Pirmā tikšanās ar „klientu” – nav dota otra iespēja radīt pirmo iespaidu!

  • Pārrunu vadīšana ar „klientu” – aktīvā klausīšanās, jautājumu tehnikas, „pirkšanas signāli”.

  • Tālākā komunikācija ar potenciālajiem kandidātiem;

  • „Darījums noslēgts” jeb pirmās darba nedēļas nozīme;

  • Labs „klientu serviss” uzņēmuma iekšienē;

  • Laba servisa pamatelementi.

 

Par semināra "Personāla atlases speciālists kā prasmīgs pārdevējs" vadītāju:

 

Ingemārs Liakovičus ir pārdevējs ar vairāk kā 15 gadu pieredzi. Kādreiz, darbojoties biroja mēbeļu biznesā,

Ingemārs uzņēmuma pirmajā darbības gadā spējis pārdot mēbeles vietējā tirgū par summu 150 000 Eur / mēnesī,

savas karjeras laikā dažādos uzņēmumos izveidojis un attīstījis vairākas veiksmīgu pārdevēju komandas, ieguvis

titulu „Pārdošanas Tīģeris 2007”. Izveidojis un vadījis vairākus uzņēmumus.

 

Dalības nosacījumi

 

Seminārs "Personāla atlases speciālists kā prasmīgs pārdevējs"norisināsies 29. oktobrī no plkst. 10:00 līdz plkst. 17:00, augstskolā RISEBA, Rīgā Meža ielā 3.

 

 

Dalības maksa:

  • Piesakoties līdz 16. septembr– 119 EUR / 83,63 LVL + PVN;

  • Piesakoties pēc 1. aprīļa – 150 EUR / 105,42 LVL + PVN.

 

Lai reģistrētos, spiediet uz REĢISTRĒTIES ŠEIT pogas vai sūtiet pieteikumu ar dalībnieku vardu/iem un rekvizītiem rēķina izstādīšanai uz kursi@riseba.lv ar norādi Pieteikums semināram "Personāla atlases speciālists kā prasmīgs pārdevējs"

bottom of page