DIGI BROKASTIS - Digitālā mārketinga speciālista nepieciešamas prasmes, iemaņas un to attīstība
Līdz ar strauju sociālu tiklu izmantošanu un to iedarbību uz cilvēka rīcību ir nepieciešams apgūt jaunas digitālās komunikācijas prasmes.Vadošais vidēja un augstāka līmeņa vadītāju apmācību uzņēmums TopLeader sadarbība ar profesionāla digitālā mārketinga apmācības uzņēmuma Digital Journey, Egilu Boitmani un digitālas komunikācijas jomas profesionāļiem piedāvā Latvijas digitalizēšanas ik mēneša tikšanās – DIGI BROKASTIS.
Digi Brokastu mērķis ir vienot profesionāļus gan uzņēmumus, gan privātpersonas, lai kopā attīstītos un attīstītu “labās prakses” digitālo komunikāciju Latvijā.
Uzņēmums digitālā vidē dzīvo savu dzīvi. Ja desmitgadi atpakaļ lielākā nozīme bija word-of-mouth marketing un uzņēmuma mājaslapa internetā pildīja informatīvu funkciju, tad šodien daudz, kas ir mainījies. Protams, word-of-mouth mārketinga nozīme nebūt nav samazinājusies, bet būtiski ir apzināties, ka aiz katra profila vai mājaslapas apmeklējuma atrodas reāla persona, kas, iespējams, ir Jūsu mērķauditorija, līdz ar to ir jāatrod īstais vai pareizais veids kā šo cilvēku patiesi uzrunāt un veidot attiecības, kas rezultātā būtu apbusēji labvēlīgas un produktīvas.
18 oktobrī piedāvājam ļoti daudzpusīgu un praktisku ieskatu, kura laikā daudz runāsim par digitālā mārketinga specialista šī brīža nepieciešamām kompetencēm, prasmēm, iemaņām un to attīstību ilgtermiņā.
Diskutēsim par efektīvo komunikācijas nozīmi projektu īstenošanas laikā, zīmola lojalitātes izveidi un vienu no populārākiem šī brīža digitālās komunikācijas rīkiem e-pastu mārketingu.
18.10. Mums pievienosies lieliska un profesionāla ekspertu komanda – nenokavē, pievienojies un iegūsti jaunas zināšanas, pieredzi mācoties no labākajiem!
Baiba Liepiņa - Latvijas reklāmas asociācijas Valdes priekšsēdētāja, kura dalīsies savā profesionālā pieredzē par efektīvu zīmola lojalitātes izveidi, kas veidojas zīmola un patērētāja mijiedarbības rezultātā. Apskatīsim vai zīmola lojalitāte var būt trausla un stipra vienlaikus?
Kristīna Hromova, Digitālo projektu vadītāja uzņēmumā Initiative Latvia. Kristīne pastāstīs kā gūt labākus rezultātus, izmantojot efektīvu komunikāciju digitālo projektu vadībā. Papildus viņa padalīsies ar savu ilggadējo digitālā mārketinga specialistes pieredzi, kuru ir uzkrājusi ikdienu pavadot mediju aģentūras Initiative Latvia digitālo projektu vadītājas amatā.
Andris Žīgurs, Pārdošanas daļas vadītājs mailigen.com, Kuram gan citam, ja ne Andrim jautāt par šī brīža aktuālāko un efektīvāku digitālās komunikācijas veidu? Tieši viņš atklās, kā izmantot e-pasta mārketingu kā efektīvu komunikācijas un pārdošanas rīku -kur un kāpēc izmantot e-pastus, lai palielinātu apgrozījumu, veicināt atpazīstamību un dibināt attiecības, kādas ir pašreizējās e-pasta mārketinga tendences un e-pasta mārketinga attīstība kopumā.
Esi uz Digitālā Viļņa – Pievienojies mums!
DALĪBAS NOSACĪJUMI
Kluba tikšanās notiek Radisson Blu Daugava (Kuģu iela 24, Rīgā) 1x mēnesī kādā no mēneša otrdienu rītiem plkst. 10:00 - plkst. 12:00.
Dalības maksa
Vienas reizes tikšanās – 49 EUR + PVN
Lai pieteiktos ikmēneša tikšanām, spied ŠIET (un aizpildi pieteikuma formu) vai raksti mums e-pastu uz info@topleader.lv ar norādi “Pieteikums kluba ikmēneša tikšanām”.