Поиск
  • Vladimirs Azarovs

7 SOĻI CEĻĀ UZ TEICAMAS KORPORATĪVĀS BALLĪTES SARĪKOŠANU


Pasākumu organizēšana uzņēmumu ietvaros mūsdienās ir neatņemama darba devēja tēla sastāvdaļa. Tādēļ tā rīkošanai ieteikums veltīt atbilstošu uzmanību un pūles. Lieliski, ja savu ideju varat uzticēt profesionālam pasākumu vadītājam, kurš palīdzēs ar savām idejām un redzējumu! Pieredzējis pasākumu organizators un vadītājs, TopLeader dibinātājs Vladimirs Azarovs, dalās pārdomās, ko vērts ņemt vērā.

1.Kāda būs ballītes tēma?

Neatkarīgi no tā, vai plānojat banketu, praktisko darbnīcu vai pikniku uzņēmuma darbiniekiem, noteikta tēma cilvēkiem patīk daudz labāk nekā ballītes bez tās. Tēmai iespējams pielāgot visu – ēdienu, mūziku, dekorācijas, tērpus utt. Tikai pārdomājiet, lai tēma būtu atbilstoša auditorijai, kurai pasākumu rīkojat.

2.Cik liels būs budžets?

Cik atvēlēsiet ēdienam, izklaidei, pasākuma vadītājam, telpu īrei, ielūgumiem un citiem svarīgiem korporatīvo ballīti veidojošiem elementiem? Pārdomājiet šo punktu! Ja paredzēts pasākuma vadītājs, konsultējieties ar viņu – atcerieties, ka pasākumu vadītāju darbs ir vadīt pasākumus, un viņiem ir zināšanas par to, kā iekļauties tieši jūsu pasākuma budžeta robežās!

3. Kur rīkosiet pasākumu?

  • Ievāciet informāciju par telpu izmaksām.

  • Nosakiet laiku, no cikiem līdz cikiem telpas izmantosiet. Noskaidrojiet, vai ir iespējams ierasties dienu iepriekš, lai izdekorētu pasākuma norises vietu!

  • Vai telpu nodrošinātājs nodrošina arī ēdienu?

  • Ko vēlēsies ēst jūsu viesi?

  • Varbūt ir vērts padomāt par bārmeni!

  • Kas nodrošinās dekorācijas? Lieliski izskatās, piemēram, sveces, spoguļi uz galdiem, stikla burciņas utt. Ja plānojat dekorēt saviem spēkiem, arī par šo punktu ir vērts aprunāties ar pasākuma vadītāju – šis cilvēks ir redzējis daudz dažādu ideju realizāciju!

4. Kad un ko servēsiet maltītē?

Zviedru galds vai pasniegti ēdieni? Vai būs “welcome drinks” un sagaidīšanas uzkodu galds? Kā ar desertiem? Paēduši viesi = laba ballīte! Padomājiet arī par atbilstošu laiku ēšanai!

5. Noslēdziet līgumus ar visiem pakalpojumu sniedzējiem!

Tā jūs nodrošināsieties, ka visas jūsu vēlmes būs rakstiski atrunātas.

6.Pasūtiet dekorācijas, kas atbilst pasākuma tematikai!

Arī ielūgumus jāietur tematiskā stilā. Piemēram, ja ballīte ir 60. gadu stilā, ielūguma nosūtīšana pa pastu būtu vietā!

7. Izveidojiet darāmo darbu sarakstu hronoloģiskā secībā!

Tā neaizmirsīsiet nianses, kas reizēm ir pašas būtiskākās! Pārbaudiet sarakstu dienu pirms pasākuma! Vai viss izdarīts?

Vairāk par pasākuma vadīšanas un organizēšanas piedāvātiem pakalpojumiem lasiet ---> ŠEIT

Savukārt te atradīsi ---> Padomus kā pareizi izvēlēties pasākuma vadītāju un ar kādām izmaksām būtu jārēķinās?

#Korporatīvaballīte #Pasākumuorganizēšana #Pasākumuvadītājs #Korporatīvasballītesrīkošana #Korporatīvapasākumarīkošana #Kāsarīkotkorporatīvupasākumu #Vadītājskorporatīvajāmpasākumam #VovaAzarov #ВоваАзаров #VladimirsAzarovs #Pasākumaorganizēšana #Pasākumaorganizēšanaspakalpojumi #Padomikāorganizētpasākumu #Padomikāorganizētkorporatīvupasākumu

Просмотров: 0
  • Facebook profils
  • TopLeader Twitter profils
  • Topleader Google+ profils
  • facebook
  • Twitter Clean
  • w-googleplus