Digitālās komunikācijas skola 2018

No 22. februāra tev ir iespēja apmeklēt ikgadējo praktiskāko un pieprasītāko Digitālās komunikācijas skolu trīs mēnešu garumā!

Tevi sagaida:

 

  • Aktuālo tēmu pārskats saistībā ar digitālo komunikāciju

  • 5 Latvijas pieprasītākie eksperti

  • Interesanta un radoša dalībnieku grupa no dažādiem Latvijas uzņēmumiem

  • Praktiski padomi savu izaicinājumu atrisināšanā

  • Neformāla un eksperimentēt rosinoša atmosfēra

Digitālās komunikācijas skolas programma

 

  1. Digitālā komunikācija un tās stratēģijas veidošana

    • Ievads digitālajā mārketingā; zīmolu komunikācijā un mūsdienu sociālajā uzbūvē

    • Kāds ir digitālais mārketings šodien un kā to izmantot, lai palīdzētu biznesam attīstīties?

    • Digitālās komunikācijas kanāli un to priekšrocības

    • Satura un digitālo stratēģiju veidošanas principi

    • Satura mārketinga stratēģijas vadlīnijas un to veidošana

    • SEO draudzīgs saturs

    • Kā veidot pārdotspējīgu mājaslapas saturu?

    • Kā veidot bloga rakstus?

    • Video komunikācija

    • Digitālo mediju projektu vadība un plānošana

    • Komunikācijas kampaņu plānošana no idejas līdz rezultātu apkopošanai

    • E-pasta mārketings

       

  2. Darbs ar sociālajiem tīkliem un maksas reklāma

    • Bezmaksas izpētes rīki, kurus vari izmantot jau šodien, lai izspiegotu un apsteigtu savu konkurentu

    • Facebook Latvijā - kā uzzināt, kurš no visiem Latvijas iedzīvotajiem ir potenciālais klients?

    • Veiksmes rādītāju izprašana un to praktiska pielietošana ikdienā

    • Facebook reklāmas konta struktūras izprašana un praktiska kampaņu veidošana

    • "Facebook Pixel", "Conversion tracking", "Remārketings" un kā tas Tevi var padarīt bagātu

    • Remārketinga listu veidošana un praktiska kampaņu izstrāde

    • Padomi un pieredzē balstīti ieteikumi, kuri iegūti vairāku gadu garumā, investējot vairāk kā €1 000 000 Facebook un Instagram reklāmās

       

  3. Digitālās komunikācijas mērīšana (analītika)​

    • Datu nozīme

    • Facebook datu uzskaite, nozīme, un kā saprast, vai reklāma ir bijusi efektīva

    • Kampaņu analīzes veidošana un lēmumu pieņemšana (reklāmu optimizācija), balstoties uz faktiem (datiem)

    • Atskaišu veidošana un saglabāšana, kas ļaus viena klikšķa attālumā noteikt patieso kampaņu efektivitāti

    • Kā izmantot Google Analytics, lai mērītu sociālo mediju un citu reklāmu efektivitāti

Digitālās komunikācijas skola norisināsies no 22. februāra, katru ceturtdienu no plkst. 18:00 līdz plkst. 21:00 Radisson Blu Daugava telpās.

Dalības maksa

 

  • Pasteidzies pieteikties līdz 2018. gada janvāra beigām par īpaši izdevīgu cenu: 750 EUR + PVN

  • Sākot no 2018. gada, dalības maksa: 890 EUR + PVN.

 

*Uzmanību – dalībnieku skaits ir ierobežots līdz 15 cilvēkiem (sasniedzot šo skaitu, papildus dalībnieki grupā netiek uzņemti).

  • Facebook profils
  • TopLeader Twitter profils
  • Topleader Google+ profils
  • facebook
  • Twitter Clean
  • w-googleplus