top of page
Digi brokastis, digitala komunikacija, digitālā komunikācija, Digitālās brokastis, digitālais mārketings, komunikācijas

DIGI BROKASTIS

Līdz ar strauju sociālu tiklu izmantošanu un to iedarbību uz cilvēka rīcību ir nepieciešams apgūt jaunas digitālās komunikācijas prasmes.

Vadošais vidēja un augstāka līmeņa vadītāju apmācību uzņēmums TopLeader sadarbība ar profesionāla digitālā mārketinga apmācības uzņēmuma Digital Journey, Egilu Boitmani un digitālas komunikācijas jomas profesionāļiem piedāvā Latvijas digitalizēšanas ik mēneša tikšanās – DIGI BROKASTIS.

Digi Brokastu mērķis ir vienot profesionāļus gan uzņēmumus, gan privātpersonas, lai kopā attīstītos un attīstītu “labās prakses” digitālo komunikāciju Latvijā.

Uzņēmums digitālā vidē dzīvo savu dzīvi. Ja desmitgadi atpakaļ lielākā nozīme bija word-of-mouth marketing un uzņēmuma mājaslapa internetā pildīja informatīvu funkciju, tad šodien daudz, kas ir mainījies. Protams, word-of-mouth mārketinga nozīme nebūt nav samazinājusies, bet būtiski ir apzināties, ka aiz katra profila vai mājaslapas apmeklējuma atrodas reāla persona, kas, iespējams, ir Jūsu mērķauditorija, līdz ar to ir jāatrod īstais vai pareizais veids kā šo cilvēku patiesi uzrunāt un veidot attiecības, kas rezultātā būtu apbusēji labvēlīgas un produktīvas.

Aktīvi darbojies digitālās komunikācijas jomā ? Vai vēlies efektīvāk izmantot sociālus tīklus un digitālā laikmeta iespējas ?

Pievienojies Digi brokastīm un pirmais:

  • Uzzini par aktuāliem jaunumiem sfērā

  • Dalies un saņem citu kolēģu/uzņēmumu pieredzi

  • Iepazīsties ar profesionāļiem

  • Pārņemt digitālās komunikācijas “labākās prakses”

 

 

DIGI BROKASTU FORMĀTS

 

Digi brokastis piedāvā neformālu platformu, lai diskutētu par digitālās komunikācijas praksēm un apmainītos pieredzē, tādejādi attīstoties pašiem attīstīt digitālo vidi Latvijā.

 

Jūs sagaida: gardās brokastis, izcila kompānija, pieredze, idejas un daudz praktisku ieteikumu.

 

Digi brokastīs gaidām – uzņēmuma vadītājus, vidēja līmeņa vadītājus, personāla vadītājus, mārketinga un komunikācijas specialistus ar vai bez iepriekšējo pieredzi un zināšanām.

 

 

DIGI BROKASTU 2016. GADA PROGRAMMA

  • 20.09. - Digitālās komunikācijas izaicinājumi 2016./17.

  • 18.10. Kas ir izcils digitālā mārketinga speciālists? 

  • 8.11. Digitālie rīki mērķauditorijas noteikšanai

  • 6.12. Digitālā mārketinga stratēģija

 

 

20.09 - Digitālās komunikācijas izaicinājumi

Septembra pirmā DigiBrokastu tikšanās laikā runāsim par aktuālākajiem šībrīža digitālās kominikācijas izaicinājumiem un to risinājumiem. ​

Ja vēl pirms pāris gadiem mēs runājām par atsevišķu resursu rentabilitāti, tad šobrīd ar vien vairāk pazūd robežas starp tādiem kanāliem kā FaceBook, Google meklētāja vai ziņu portāla. Ilgtemriņa un stratēģiska pieeja ir tā, kas palīdzēs attīstīt savu biznesu internetā. Ar uzsvaru par mērķi un uzņēmuma vīziju, Egils Boitmanis (Digitālā mārketinga aģentūras "Infinitum8" un apmācības centra "Digital Journey" vadītājs) pastāstīs kā iegūt labākus rezultātus apvienojot visus digitālā mārketinga kanālus.

Savukārt satura mārketinga aģentūras Hints vadītājs un online žurnāla Haips galvenais redaktors Andris Pudāns. Par svaigākajām tendencēm Andris stāstīs no satura mārketinga, zīmolu satura un storytellinga skatu punkta. Kas ir pirmais - zīmols vai stāsts? Kāpēc pārmērīga apsēstība ar reputāciju kaitē neformālai, efektīvai komunikācijai? Kāda saistība ir personiskai pieredzei un emocijām ar zīmola pievienotās vērtības radīšanu un pārdošanu? Atbildes uz šo un vēl daudz ko citu - sarunā ar Andri.


20.09. Digi brokastu eksperti:

Egils Boitmanis, Digi brokastis, digitala komunikacija, digitālā komunikācija, Digitālās brokastis, digitālais mārketings, komunikācijas
Andris Pudāns, Digi brokastis, digitala komunikacija, digitālā komunikācija, Digitālās brokastis, digitālais mārketings, komunikācijas

​Egils Boitmanis - Digitālā mārketinga aģentūras "Infinitum8" un apmācības centra "Digital Journey" vadītājs) pastāstīs par to kā šobrīd mainās digitālā mārketinga tirgus.

6 gadu laikā, vadot digitālā mārketinga uzņēmumus, ir veikti daudz un dažādi eksperimenti, lai pēc iespējas labāk iepazītu personības un iegūtu to augstāko motivāciju. Pēdējā gada laikā uzsvars likts uz tādām vērtībām kā līderisms un uzņēmuma vērtības. Digitālais sasaiste ar uzņēmējdarbību ir asinīs un jebkura ideja tiek pielāgota darbībai internetā.

​Andris Pudāns - satura mārketinga aģentūras Hints vadītājs un online žurnāla Haips galvenais redaktors.

Daudzu gadu pieredze žurnālistikā un sabiedriskajās attiecībās, tai skaitā pašam veicot uzņēmējdarbību, ir ļāvusi apgūt “spēles laukumu” abās frontes pusēs. Ir apiets loks un esmu atgriezies pie pirmsākumiem, kur lieliem neona burtiem stāv rakstīts: nekas nespēj pārdot labāk, kā lieliski izstāstīts stāsts.

DALĪBAS NOSACĪJUMI

Kluba tikšanās notiek Radisson Blu Daugava (Kuģu iela  24, Rīgā) 1x mēnesī kādā no mēneša otrdienu rītiem plkst. 10:00 - plkst. 12:00.

 

Dalības maksa

  • Vienas reizes tikšanās – 49 EUR + PVN

  • Gada dalība līdz 2016. gada beigām (4 tikšanās)– 150 EUR + PVN

 

Lai pieteiktos ikmēneša tikšanām, spied pogu “Pieteikties” vai raksti mums e-pastu uz info@topleader.lv ar norādi “Pieteikums kluba ikmēneša tikšanām”.

bottom of page